OM MIG

Jag heter Tove och är 22 år.
Jag har alltid haft hästar runt mig i min uppväxt och har ridit så länge jag kan minnas, jag började med islandshästar när jag var 12 år och fick min andra häst, Vidar.
 
Sedan fyra år tillbaka så har jag en 10-årig 4-gångsvalack som heter Raudur, honom har jag tävlat en hel del med och sommaren 2012 var vi med på vårt första (och hittills enda) SM, där kom vi 7:a i V1u och ställde även upp i T1u.
 
I nuläget så pluggar jag till sjuksköterska i Norrköping och kommer bara hem på helgerna och rider, därför så kommer jag inte kunna satsa så mycket på tävling de närmsta åren men jag kommer ägna desto mer tid till att bygga upp relationen mellan mig och mina hästar.
 
Mer info kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback